Aug 11, 2007

И јас имам блог

Ете, пред моето заминување на печалба јас конечно отворив свој блог.
Тука зависно од моето време и креативност ќе можете да прочитате и некој пост.

Ќе се вика Т_невник! Демек да асоцира на Дневникот на некој чиешто име почнува на буквата Т(еофил). Иако во реалноста ова баш и не мора да значи многу. Некој од вас можеби ќе си помисли дека е почетна буква на презиме или пак нешто сосема поинаку како например T-shirt, што апсолутно нема никаква врска ни со мене а ни со овој блог.

Мене ми се јавуваат и други асоцијации околу името на овој блог. На пример едната е Г_невник. Што асоцира на тоа дека овде можеби ќе се објавуваат гневни постови или пак Т_ревник, што претпоставува некакви зелена, земјоделско-хортикултурна содржина. Во секој случај ова ќе биде место каде јас ќе се обидам да ве излажам за тоа колку убав ми е животот.

Па така, до првиот посериозен пост.

5 comments:

Unknown said...

Ајирлија!:)

Darko said...

Честито блог-шмог. :))) И пиши ни дека ти е убаво без нас. How yes no. Туку ако мислиш да пишуваш сероизни работи, уопште не се мачи, да не се мачам и јас да читам. :)))))

Vladimir said...

Ами ајде, нека е здраво и живо новото блогче, и нека моча стоечки! :)

Да бе стварно, како тоа сериозни работи? :)

AlekSS3 said...

честитооо и од мене, и јас имам блог, од денеска :))

bluessence said...

Ти пишувај си што сакаш, а ние секако ќе читаме!

:)